Thursday, December 08, 2005

Cinematografia aplicada (joas joas)

Quin avorriment.

Des de no sé exactament quant temps, recorro una mena de plana quasi-infinita.
Una mica d'emoció, si-us-plau.
També deu ser culpa meva (clar, no?). Per què la carrera aquesta?. Per què no m'en anava a fer alguna cosa més... Més com?. I per què no em dedico a coses més... què?.


Uiii, que difícil. Ja fa temps que vaig sentir que nosaltres, els mamífers bípeds necessitariem un guionista. Potser no tant, però un apuntador aniria bé. Algú que t'avisés de que la cagues. Algú que t'avisés de quan has de dir el que has de dir.

Un guionista potser seria excessiu, un avorriment seguir sempre el que et diu algú altre...

Poder repetir escenes?. Quantes escenes podria repetir?.

Se m'en acuden unes quantes. Darrere de quànta gent hagués corregut, en una direecció o altra?. És fàcil parlar des de distància. A que sí.

Doncs sí. I ón cau el director?.


Love is a long song...

2 Comments:

Blogger Jean Sol Partre said...

Comentario realizado. Espero que ahora se digne a actualizar con más frecuencia.

Fervientemente suyo, su compañero de redacción.

5:03 PM  
Blogger Ju Ju Hound said...

no entiendah. yo no necesitar guionah. mis dialogash apuntadash en palma de mi mano, dah.

4:29 PM  

Post a Comment

<< Home